fredag 28 september

Fredag igen då, grått och trisst ute som vanligt. Jag är trött och har ont i nacken/ryggen. Ikväll ska jag träffa sara, får se vad vi hittar på. tommy ville att vi skulle dit, men får se.. Imorgon blir det jobb, liksom på söndag. Tomorrow night ska jag träffa kakan och vi kanske åker in till södertälje. hon ska på dop och vet ej när det är klart, annars åker jag kanske in själv, måste hitta på nåt känner jag, så enformigt att bara vara hemma för att man ska jobba dagen efter.

Gud vad jag fryser, får nog ta en dusch så jag värms upp och piggnar till lite tills jag ska träffa sara :) Så ser min fredag ut, btw - zerena mår bättre nu, hon hoppar och skuttar, rullar runt och vill vara med, så kul :)


this feeling inside - leave me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback