måndag 17 september

Jaha, vad har hänt sen sist då? Jo internet har krånglat så har inte kunnat uppdatera, men världen går ju inte under precis. I torsdags firade vi farmor och farfar :) Jag fick applåder för smörgåstårtorna, i'm the best ;) haha. I fredags söp vi faktiskt till lite, åkte hem till Fredde i södertälje med Sara, Nicklas, Edvin och Tommy. Riktigt trevligt :) Upp och jobbade på lördagen, var rena rama bombnedslaget på jobbet! Hur mycket varor som helst hade kommit på fredagen och knappt hälften var upplockat, plus alla vintergrejor som stod i påsar i hela butiken! Vi hade en del att göra i hegen kan man säga.

Imorse hade jag min första körlektion :) Det gick faktiskt bra. Han sa lite saker som jag skulle tänka på, men han tror att jag klarar av mer avancerad körning än vad vi körde idag, kul att höra :) Uppkörningen närmar sig med stormsteg, men jag ska göra som Jerker säger och verkligen kämpa till 100% så kanske kanske jag klarar det. Har ju som sagt till februari innan min teori går ut, så det är bara att ligga i och öva som en idiot!

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback