onsdag 19 september

Alltså fan jag blir galen. Igår var jag och Sara i stan och skulle betala hennes körlektioner. Precis när vi kommer in så hör vi hur receptionisten ringer till någon och säger att alla Jerkers körlektioner är inställda för han skulle bli pappaledig. Jag kör med Jerker! Så alla mina körlektioner den här veckan blev inställda, och ingen annan kunde köra med mig. Jag fick en tid på fredag... 6:45 !!!!!!! Hur jävla pigg kommer jag vara då liksom?!? Sen visste dom inte om Jerker skulle komma tillbaka nästa vecka. Gör han inte det så är jag körd! Då kommer jag inte klara mitt jävla körkort det vet jag! 

Och så är det så typiskt, nu när jag gick upp och ska till jobbet snart, då ringer nån Tomas från trafikskolan. Han säger att han skulle ha kört med mig 9.30 imorse men att han var försenad och att han var ledig nu så vi kunde köra nu om jag ville, men nu kan jag ju inte! Han blev förvånad när jag sa att dom igår hade sagt att alla mina körlektioner var inställda, hur jävla stor koll har dom!? Jag vill bara att pappa ska komma hem från Tyskland just nu, jag behöver beklaga mig...

Dessutom vet veterinärerna fortfarande inte vad det är för fel på Zerena! Nu går hon på starkt smärtstillande för att hon inte ska ha ont i sitt ben. På tisdag ska dom kolla om hon har tumörer i sitt ben, har hon det så går min värld under....

Låter som en vanlig dag i Anna Jonssons liv det här, aldrig ska något gå som jag vill, allt ska bara gå CP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback