söndag 23 september

Come on baby I want to party so come to the dancefloor. if you want to party come on and move your body. move your body and your soul, the DJ takes you in control. So step into this beat now, the beat that makes you move. the movement gives you power.

image742I fredags blev det då krogen för att fira Natta. Förfestade hos mig med Sara, som ni ser i inlägget nedanför. Det blev Stanleys eftersom att Natta fick bestämma. Det var riktigt trevligt :) födelsedagsbarnet försvann i och för sig efter en kort stund för hon mådde dåligt, men vi andra partade vidare, ända tills dom stängde. Träffade lite folk som man känner och det var kul :)

<--- Jag, Sara, Josefin, Madde och två andra.



Nu har jag bestämt mig - jag ska bli blond igen. Blir det fult är det bara att färga om igen, men jag trivdes faktiskt som blondin och hey, jag passar i allt ;)


I hate that I like you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback