tisdag 25 september

I'm back in business ;) Ringde till körskolan nyss, Jerker är tillbaka på måndag!! JAAAAAAAA! Så nu har jag bokat in 5 lektioner till med honom eftersom att mina andra 5 avbokades. Nu känns det som att jag är på rätt väg igen :)

Jag och Karin har pratat om att gå ut och äta någonstans i södertälje imorgon och efter det kanske gå ut på krogen, det är ju lilllördag liksom ;) Sen har vi dessutom blivit bjudna på typ fest på lördag, men jag jobbar så får se om det blir av. Men det vore ju himlans trevligt så jag ska se till att vi åker dit :) haha.

Mitt ena H&M paket har kommit också, weii :) Tror att det är min jacka, jag hoppas på att det är den och att jag kan ha den också.

Östen med resten - Maria haha såå klockren ;) Ska sjunga den för Maria när hon fyller 25, så jag har 2 1/2 år på mig att göra om texten så den passar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback