torsdag 13 september

Igår blev det då smörgåstårtbakning eller vad man ska kalla det. Sara kom hit och hjälpte mig, fan vi höll på heela kvällen! Blev så trött på smörgåstårtor till slut så jag bara kastade på sista gurkorna ;) Det sjystaste var att vi satt och asgarvade åt allt medan vi åt brödkanter doppade i mjukost/leverpastej. Knäpp blandning men shit the same, vi var hungriga ;)

Nu sitter jag här efter ytterligare en dag på dagis. Det blir bara roligare och roligare det där :) Jobbar imorgon med och några dagar nästa vecka. På måndag är det dags för min första körlektion också, ska bli intressant ;)
Idag fyller farmor år - congrats :) Så vi ska fira både henne och farfar idag, så det är bäst att jag går och gör mig iordning nu!
C ya

Elin: Vad heter jag?
Barnet: Kerstin
Maria: ASGARV!
Dagarna på dagis kan liksom inte bli roligare ;)

Kommentarer
Postat av: irina

dagis är de bästa, ungarna är så sööööta :D

Postat av: Anna

haha ja verkligen :D

2007-09-14 @ 09:41:23
URL: http://jooonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback