torsdag 27 september

Det tar på psyket att ha ett så sjukt djur som vi har just nu. Hon ska ha tabletter 2 gånger / dag varav 2 tabletter varje gång. Hon är inte den lättaste katten att få i tabletter ska ni veta. Men hon har sån kämparglöd! Hon vill vara med precis som förut och vill hoppa upp och ner, dock inte lika lätt med bara 3 ben.. Men hon lär sig! Hon är så duktig våran Zerena!

Det känns som att jag behöver ha nåt kul att se fram emot! Just nu är det psykiskt påfrestande att vara hemma, men jag kan inte lämna huset eftersom jag måste kolla katten 2 ggr / halvtimme. Sen är det grått och trisst väder ute plus att det är kallt! Dessutom passade inte min höstjacka så jag får frysa ett tag till tills den nya kommer! Bara för att jag var deppig förut så beställde jag ytterligare en jacka och ett par shorts, men denna gång från Ellos :) Som sagt, nåt att se fram emot.. snälla Kakan kan vi inte åka till södertälje på lördag?! Vi lööööser det där med jobb, dop och förkylning - sprit är ju den bästa medicinen ;) haha.

Fick min lönespec igår också, 1500 spänn att hämta ut efter mina 2 dagar på dagis i augusti :) nicee. Då lär det bli mer nästa månad eftersom jag jobbat en hel del nu i september! Me like! men måste fixa så dom sätts in direkt på kontot, orka springa till banken hela tiden ;)


image745
Du kommer alltid vara miss mojs - snygg och rar !
Zerena vi är inte redo att släppa iväg dig ännu, du förtjänade en andra chans
och vi gjorde rätt som lät dig få komma hem igen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback