måndagen den tjugoåttonde april

6 månader den tjugofemte april baby. det finns ingen jag hellre vill vara med. att höra att du varit kär i mig i 4 år gjorde verkligen min dag :) det går inte att med ord beskriva hur mycket jag älskar dig <3


gått som en tok sen sist, synd bara att det inte syns nåt på kroppen. känns bara i fötterna varje kväll. kanske dags att avancera lite? tror nog det, måste anstränga mig lite mer. mina mil jag går om dagen verkar inte räcka..

jobbat i helgen fast det inte var min helg. men det gick bra :) jag och stina kom på att "städning förbränner kalorier" så vi greppade tag i varsin sopkvast och satte igång. slutade med att hela butiken blev sopad, joooooobbigt!

i fredags blev det myys hemma hos sara hela dagen, trevligt :) med solning och lunch i det varma vårvädret. blev bjuden på middag också, riktigt trevligt.
lördagen efter jobbet blev det grillning hos sara och sandra, nu sätter säsongen igång :) nog för att min familj grillade i mars första gången ;) kvällen var kul, flummig men ändå rätt tidig då vi alla skulle jobba dagen efter. men det räckte för oss. jag hade kul och det är huvudsaken :)

nu sitter jag och väntar på maten. papi står ute och grillar och tittar man ut ser det verkligen ut som sommar. guud vad jag längtar! i won't let the sun go down on me

image943image941
fler bilder hittas på: jooonsson.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback