tisdagen den första april

äntligen funkar bloggen igen :) uppdatering om senaste tiden kommer här:

fredagen den tjugoåttonde mars
hade kalas för mig och maria idag. baby, jag & sara satt och pimplade vin (mest jag & sara, haha) och snackade massa skit - riktigt trevligt :)

lördagen den tjugonionde mars
grattis siss på 23 årsdagen :) och grattis kakan på 20 årsdagen :)
på kvällen blev det kusins 35 årsfest - med temat hallick & hora ;) hela släkten kom dit utklädda till hallickar och horor, haha det var en syn ska ni veta ;)
efter det drog jag vidare hem till sara där det blev förfest innan maskeraden i södertälje. där blev det party hela natten lång! efter 12-slaget klev sara, tove & tommy upp på scenen och sjöng för mig - så gulligt! :)
en av de roligaste festerna på länge, tack folket :)

söndagen den trettionde mars
vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är MIN 20 årsdaaag!!!!!
sov inte mycket på natten då tommys telefon ringde heela tiden, suck! två gånger denna natt riskerade jag mitt körkort, men klarade mig som tur var då inga poliser var ute, thank goooood.
åkte upp till bergsgatan med tommys telefon och en värktablett. vi snackade lite skit innan vi begav oss till pizzerian för att köpa kebab, så gott! syrran och pappa låg hemma som två döda sillar så jag ställde upp.
senare på kvällen blev det bio med sara, edvin & sandra. såg Iskariot, en svensk film. får inte så högt betyg i mina ögon.
det har varit en händelserik helg med många födelsedagar och fester. har inte haft såhär kul på länge. tack alla som var inblandade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback