tisdagen den tjugoandra april

powerwalkat varje dag i solskenet. det är typ det enda jag gör på dagarna så är rätt trött i fötterna på kvällarna. men jag känner mig riktigt hurtig och duktig :)

strålande sol har det varit sen i helgen också, så idag har jag solat några timmar, hello red face ;) haha. det är riktigt skönt!

imorgon ska tatueringen bokas, den som varit bestämd så länge - ängeln på handleden till minne av mamma. så jag och sara beger oss in mot staden imorgon för bokning och köpande av rockring, nu ska det tränas haha.

det är en saga i sig att vi funnit varandra
vi kunde lika gärna aldrig någonsin mötts
eller var vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts?
  - jag älskar dig dennis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback