onsdagen den sjätte augusti

gud vad trött jag är på det där jobbet nu! vill inte jobba kvar, ska inte jobba kvar heller. det här är min sista vecka. sa ifrån mig det för två veckor sen. så skönt! sen återgår jag till att vara en "vanlig" helgjobbare igen, precis som innan sommaren.

pappa kom hem med pizza förut, så jävla gott.
nu ska jag gå och spreja i lite blondsprej, vet inte om jag vill bli ljusare, men måste ju sysselsätta mig med nåt. dessutom ser min utväxt för taskig ut.
 
London tvåtusenåtta - ett minne för livet :) blir paris nästa år då sara? ;)
fler kort på bdb.

jag saknar dig min prins <3
   i remember our first kiss, i was so nervous that i nearly missed
   when you took my hand, i knew that it was "now or never"
- jag är så glad att det är vi. oss. du & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback