torsdagen den sjunde augusti

yees bara en dag kvar. plus helgen också dårå. sen får jag äntligen åka upp till min baby :)
då ska jag släppa allt som har med jobb att göra.
jobbet står mig upp i halsen. spydde imorse, bara slem men ändå. antagligen för att nu säger kroppen stopp! jag har inte vilat många dagar den här sommaren så det ska bli skönt att få vara "arbetslös" ett tag.
men bäst av allt; jag får äntligen sova tryggt i dennis famn igen <3

nu är jag trött. sängen väntar och imorgon är det jobb igen..

i wont back down
you can stand me up at the gates of hell
but i wont back down
stay with me, don't fall asleep too soon
the angels can wait, for a moment
   - i love you, dennis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback