all i want for christmas, is you

ännu en helg med jobb har passerat. det är inte kul att ha veckojobb och helgjobb på samma ställe ska ni veta. man kan aldrig koppla bort jobbet för man måste dit varje dag. men pengarna säger man ju inte nej till så :)

i veckan som kommer blir det förutom jobb även minst två vändor till stan. en gång med baby för att handla några julklappar och en gång med siss för att tillsammans köpa det sista. men redan nu ikväll ska jag slå in dom som redan är fixade. jag gillar julen, jag handlar som en dåre till speciellt min familj, så novemberlönen går åt till nästan bara det. men inget slår att få se alla glada miner, så det är det helt klart värt :)

c a s c a d a  -  l a s t  c h r i s t m a s


Kommentarer
Postat av: Sandrew

men anna!! jag vill ju kolla i bilddagboken =P nu får du faktist ge mig ett lösen! Träffas någon dag?

Postat av: anna

haha jag har inget lösen ännu. men ska snart ta bort spärren igen så du kan vara lugn :) ja det tycker jag att vi ska :)

2008-12-15 @ 23:32:23
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback