andra advent

igår, lördag, var det full rulle. först skärholmen med baby, siss och nicke. maria och jag flummade mest runt så det är tur att baby och nicke funkar bra ihop, så dom hade iallafall varandra ;) på vägen hem stannade vi i s-tälje och köpte med oss kinamat hem. efter maten bar det av mot trosa ridskola där det var julshow. frida och disa var med i en hoppduell mot sina elever, hahaha det var en syn vill jag lova! dom hade skämtat till det så ja herreguud. showen var fin :)

väl hemma igen så gick jag hem till edvin för att fira att han fyller år (idag söndag.) där var det livat med mycket folk. kom hem inte allt för sent och stupade i säng. idag soooov jag bort halva dagen.

det känns som att jag är på g nu. den här gången ger jag inte upp.
imorgon jobb; 9.15-18.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback