förföljd av en polis

ja det blev jag idag när jag skulle visa farbror blå vart vi hade skosnören någonstans, haha ;)
det är mycket folk och mycket att göra på jobbet nu, då är det kul. enda nackdelen är att man blir helt slut i huvudet vid dagens slut. jag slocknade direkt när jag kom hem. 
på jobbet har vi två motton:
"tejpen är våran bästa vän"  -  vi använder tejp till allt som inte går att skruva eller limma.
"man lever bara en gång"  -  säger vi när vi käkar godis/chips eller dricker cola.

igår kväll gick jag, pappa och dennis ut och åt. det var skönt att komma hemifrån och få maten serverad liksom. det var trevligt helt enkelt :)

nej nog svamlat för idag. imorgon blir det stan med siss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback