julklappar och julgransköp

igår blev det stan med siss. jag är hopplös när det gäller julklappar. fast jag var klar med köpen till min familj så kunde jag inte låta bli att handla ännu mera. jag handlar verkligen som en dåre till familjen, men det är bara kul :)

på kvällen åkte jag, pappa och dennis för att köpa en julgran. min och pappas tradition :) det har blivit en tradition för oss för att det är vi två som har krav på hur granen ska se ut. och vi lyckas varje år, så även detta år, med att hitta den perfekta granen för jonsson's vardagsrum :)


idag åkte baby hem :( jag saknar honom som en tok redan! jag vet ju att han kommer tillbaka före nyår, men det känns som en evighet tills dess..

imorgon och på tisdag är det dags för jobb igen, sen är jag leeedig! gud så skönt det ska bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback