fredagen den tjugoandra februari

blev väckt imorse av en pigg sara :) jag vaknade till snabbt och sen gick vi morarundan - i motvind. jobbigt men skönt att komma ut på morgonen. var så fint väder idag :) 8-10 grader, märks att våren är på väg.
även gått fram och tillbaka mellan våra hus. så har gått en hel del idag. sköönt då fredagar är min paus från träningen.

hämtat ut mitt paket från ellos idag. haha han på videospåret är fan grym.
han: "jag tror ellos tjänar en hel del på dig"
jag: "haha ja jag tror fan det"
blir så när man hämtar ut paket ofta, då blir man kändis ;)

btw, sara klippte mig idag. kort! för mig iallafall som alltid haft långt hår. men jag blev nöjd :) klippte och fixade lite till när jag kom hem, så nu ska jag låta det vara, haha.


imorgon blir det utgång, ser fram emot det :) men först blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback