måndagen den tjugofemte februari

fyra månader <3
 -  hundra procent kärlek. hundra procent respekt.
    du och jag tillsammans. kärleken övervinner allt :)


nu börjar jag komma på vad jag ska tatuera mig. men det som står först på tur är piercing i tungan. vill ha tillbaka den i naveln också så det ska väl också ske inom en snar framtid :)

umgåtts med sara hela dagen - riktigt trevligt :) blir allt mer och mer nu och det gillar jag. strålande sol har det varit så gått promenader. sen gjorde vi smörgåstårta, shiit vad gott :)
imorgon blir det jobb, dock bara tre timmar men det är iallafall nåt. BEHÖVS !


jag vet inte riktigt vad det är du är ute efter. men jag hoppas du har goda avsikter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback