onsdagen den tjugosjunde februari

image896fick mina kläder från h&m idag, riktigt trevligt :) allt passade perfekt.
varit i stan med sara idag, köpte hårfärg bara.

hem och färgade håret på oss båda. saras blev ljust och fint. mitt skulle bli ljusbrunt - skiftade i grönt! så det var bara att åka till konsum och köpa nytt. färgade igen - men nu tycker jag att det är för mörkt! så imorgon blir det nog till att försöka återigen, suck!

too dark..

väntar på siss nu, hon ska sova här inatt - like the old times :)
vi ska kolla på grey's anatomy och jag ska unna mig choklad. var såå länge sen jag åt godis så det förtjänar jag :)

Kommentarer
Postat av: lena

du måste typ rödpigmentera (ha i en röd toning) innan du färgar det brunt från att ha varit blond (:

2008-02-28 @ 09:57:04
Postat av: Anna

mjo jag vet, men gjort är gjort. nu gör jag allt jag kan för att det ska bli ljusare igen, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback