söndagen den tjugofjärde februari

kvällen igår blev kanoners :) såå roligt! tequila and dance on the stage, haha.
lite seg imorse, men jobbat idag iallafall. köpte hamburgare after work så vi har smällt i oss dom nu.

telefonen ringer
- hem ljuva hem, det är sara
- jag skulle bara kolla om ni har öppet idag?
- ja, det har vi
- okej, tack

Klick
fem minuter senare. telefonen ringer
- hem ljuva hem, det är anna
- jag ringde nyss för att kolla om ni hade öppet. men jag kom ner och det är galler för dörren.
- ne men vi har öppet. till och med öppen dörr.
- okej, tack så mycket

Klick
fem minuter senare. telefonen ringer
- hem ljuva hem, det är sara
- jag har tidigare ringt två gånger och ni har ju öppet?
- ja, det stämmer
- ni har öppet men jag står utanför butiken i fruängen och det är stängt
- men du har ringt till hem ljuva hem i järna
- jahaaaa


asgarv i butiken ;)
 - dagens höjdare
image894image895


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback