tisdagen den nittonde februari

måndag
inte mycket hände förutom att jag tränade som en galning. trots träningsvärken från i söndags.

tisdag
idag har det varit lugnt, beställt lite kläder från h&m och ellos :)
hämtade siss på jobbet. åkte till stallet. så kul att träffa frida igen! saknat henne och hästarna. hon blev lite chockad att se mig haha :)
nu ska jag snart träna som en tok igen. kroppen ömmar från igår, men bara att köra på :) 
image883image885
från syrrans köksfönster

jag och hjärtat diskuterade boende igår. vi vill så gärna men vart ska vi bo? vi vill ju båda bo just där! kan nån säga mig hur man skrapar ihop åttio tusen snabbt?
omöjligt i mina ögon så drömmen sprack återigen..


nu ska jag kolla vidare på jobb både här och där. det är ju en början iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback