tisdagen den tjugosjätte februari

jobbat idag, kul att träffa barnen igen :) "det är ju anna. anna, anna" - så söööta
pissväder bara, inte så kul att vara ute i precis.
imorgon blir det kanske stan med sara. vill ha en klänning på mq så ska kolla vad den kostar och kanske sen köpa den när jag är hos hjärtat :)

jag älskar dig dennis <3
tänker tillbaka på förrgår natt när vi låg och pratade om allt möjligt. när du sa:
   "jag har tyckt om dig ända sen vi pratade första gången. då visste jag att jag ville ha dig.  
    jag tyckte att du var så vacker första gången jag såg dig på bild"


    - det är över tre år sedan gott folk :) tror ni jag blev rörd när han berättade hur han känt för mig under så lång
     tid? det som gör historien så speciell är att jag kände precis likadant för honom i hemlighet, i hela tre år!
we just couldn't see that we were meant to be

om det är uppmärksamhet du vill ha så är du helt ute och cyklar. för från mitt håll får du ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback