torsdagen den tjugoåttonde februari

grattis på namnsdagen alla som heter Maria - däribland syster min :)

varit med sara och färgat håret. tommy messade och ville gå på promenad men vi var lite upptagna med färgningen. färgningen gick inte som jag ville. faster ringde sin kompis som är frisör men hon sa att jag måste ha såhär mörkt ett tag, för bleker jag det nu igen så kan det gå av.
JAG VILL INTE SE UT SÅHÄR I HÅRET! JAG TRIVS INTE!!!
men jag är vacker ändå.


hoppas att jag kan åka till hjärtat imorgon, allt hänger på när pappa kommer hem från resan så jag kan få skjuts till stockholm central.

nu ska jag gå och deppa vidare för att jag har förstört mitt hår..

uppdaterad 19.46
fick tips av michaela att köpa blondschampo, så blir håret lite ljusare varje gång jag tvättar det :) tacktack.

varit på middag hos faster, riktigt gott :) kusin kom förbi en sväng också. "pannis och penis" min släkt är knäpp ;)
pappa har stängt av telefonen så förhoppningsvis sitter han på planet hem.
hoppas det finns biljetter kvar på tåget till sundsvall bara.
snart är det Anna Skipper - du är vad du äter  som gäller.

tyckte jag sa till dig att inte göra så mot henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback