måndagen den tjugoförsta januari

18/1 - en natt på driven. lagom trötta, rätt hungriga, jävligt flummiga
emma: nej nej fel ruta haha
dennis: ja va fan har du ner den rutan för? du ska ju ha ner din, smartass haha
jag: haha men hallå ska rutan vara sådär sne?
dennis: har du reedan lyckats sabba din pappas bil?
jag: haha kommer hem och ba "eh du pappa. du vet din bil.."
emma: haha men ååå vi får stanna så jag får gå och fixa. säg inget till pappa ;).

19/1 - streetride med dennis, richard och christine. sightseeing i sundsvall :) en lång natt med mycket skratt, fart, "tidningsstöld" by mästertjyven dennis haha, och återigen donken.
donken: hej och välkomna till McDonalds det går bra att beställa
richard: ja men vi vet inte vad vi ska ha än
donken: okej säg till när ni vet
richard: ja självklart
dennis: ja annars hade det varit onödigt att stå här

20/1 - familjekväll med dennis familj. lite monopol och dennis ägde allihopa som vanligt, citat från honom själv ;)

21/1 - var på stan. vandrade runt och shoppade lite saker. nu är det filmdags, S.W.A.T, och imorgon ska jag på vårshow med dennis och richard. blir säkert jättebra :) återkommer säkert nåt senare i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback