tisdagen den femtonde januari

funderar allvarligt på att flytta härifrån. det finns inte så mycket som håller mig kvar längre känns det som. jag trodde det men vet inte längre.

sitter och kollar på utlandsresor. har hittat en perfekt resa. hotellet ligger vid stranden och det ser helt underbart ut. jag och dennis ska åka utomlands, det har han faktiskt lovat :) kanske till sommaren? det vore lovely! ♥

såg säg att du älskar mig igår. blir så frustrerad! "vad hade du för kläder på dig? enligt vittnesuppgifter hade du mini kortkjol och stringtrosor, för er i rätten som inte vet så är stringtrosor ett snöre mellan benen" det spelar fan ingen roll vad en tjej har på sig för kläder! killarna ska fan lära sig att ha kuken innanför brallorna iallafall! gud vad arg jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback