fredagen den artonde juli

välkommen till världen lilla tyra :)
grattis till kusin och linda som igår den sjuttonde juli tvåtusenåtta fick en liten dotter :)
  -
jag och siss köpte barnkläder idag på jobbet till den lilla nyfödda, myys.

igår köpte jag en resväska inför londonresan förresten, rosa självklart, haha ;)
idag är det fredag, vilket för min del betyder att jag äntligen är ledig två dagar framåt! det är inte ofta så jag ska njuta som baaara den :) men ingen vila riktigt än, är hästvakt hela veckan, så det är två pållar som väntar på mig idag igen.

lite onödig info, men igår var första gången jag såg foten på en regnbåge, häftigt!


att vi får vara tillsammans, det betyder mest
det kan aldrig mulna, ridån går aldrig ner
att vi ska stå tillsammans, det betyder mest
  - dennis,  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback