onsdagen den sextonde juli

London here we come ;)
den trettionde juli åker jag och sara till london några dagar, ska bli så underbart roligt! :)

igår var (nästan) hela familjen burman/karlsson här i järna :) dom är ute på semester så passade på att titta förbi här, så trevligt vi hade! våra familjer gick så bra ihop och med lite öl och vin så blev det en lååång kväll, me like :)
jag och baby var nog nöjdas av alla, skönt att dom klickade ihop liksom.

idag blev det jobb igen, som alla andra dagar sen jag sist hade tid att sitta vid datan.
micke glömde drickan här när dom åkte förut, så ikväll har det också blivit lite dricka, lillördag som det är. baby är lite på lyset och sitter och rapar mig i öronen just nu, så tänkte kila iväg, haha ;)
syrran la för den delen av en jäääätterap nu, hahaha

i helgen är jag ledig förresten, känn på den du ;)

jag älskar dennis burman av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback