söndagen den sjätte juli

min enda lediga helg på evigheter!
men inte fick jag njuta av det precis, för jag var tvungen att jobba igår iallafall, suck!

men idag var jag iallafall ledig, thank gooood.
jag och baby var i skärholmen, där jag införskaffade mig en tunika från cubus, plus ett rosa skärp, också därifrån. köpte även nya underkläder och mat från donken, haha :)
kände att jag förtjänade det jag köpte, så mycket som jag jobbar och sliter nuförtiden. 
apropå det; så är det dags för jobb imorgon igen. wish me luck!

None
     - dennis;
    our love is one of a kind. every kiss you give me, takes my breath away <3

Kommentarer
Postat av: maria

åh vad jag saknar er!! :-) hoppas vi syns snart pok/maria

2008-07-07 @ 13:07:58
Postat av: Anna

vi saknar dig/er med :) / anna&dennis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback