söndagen den tjugonde juli

igår var jag och baby i skärholmen där jag shoppade lite
 - en kjol & ett par caprijeans på ginatricot
 - rutig tunika på veromoda
 - rutig luvtröja på cubus


mycket nöjd med mina köp :) idag var vi i stan en snabbis i ett ärende åt siss, och där hittade jag ett par jeans på vila och ett par på veromoda. tänkte införskaffa mig båda när lönen kommer :)

ikväll åkte vi till åby kvarn för att bada. det var hyffsat kallt, men i kom vi iallafall :)


alltid du och jag älskling <3

imorgon är det jobb igen, heela veckan: mån-sön :(

Kommentarer
Postat av: michaela

KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEM :'|

Postat av: anna

han kommer hem på tisdag :)

2008-07-27 @ 16:18:00
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback