söndagen den tjugosjunde juli

en vecka sen sist. en vecka med jobb och värme.
jobbade alla dagar utom fredagen då jag och baby åkte till stan en sväng.
köpte en kjol på blend, som jag för den delen har levt i sen jag köpte den. mycket bra köp anna :) köpte även två t-shirts på h&m. när vi kom hem så somnade jag på en filt ute i solen, så skönt!
på kvällen blev det bio på heron. jag, baby, sara, edvin och sandra åkte upp och såg hancock, den var faktiskt helt okej :)

igår hade vi vattenkrig ;) jag måste ju bara säga att jag hade övertaget ett liiitet tag iallafall, haha. senare på kvällen så grillade vi med papi och hade krig mot myggorna. ni förstör sommaren!

det har varit soligt hela dagen, men nu regnar det faktiskt lite. skönt så luften blir lite lättare att andas.

på onsdag drar jag och sara till london - jag längtar !

nio månader den tjugofemte juli.
  -  så länge vi är tillsammans så faller resten på plats <3

Kommentarer
Postat av: lizaburman

grattis, hoppas ni fick en mysig dag!:D

2008-07-27 @ 17:12:13
Postat av: anna

tack så mycket :) jadå, det var en mysig dag faktiskt, som alla andra dagar, haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback