lördagen den åttonde mars

jobbat idag, och då menar jag jobbat! kämpat med att flytta runt saker i butiken och fixat och donat. blev riktigt bra :)
nu däremot är jag helt slut.
after work så färgade jag håret på sara :) sen skjutsade jag hem henne, åkte ut till syrrans hus och matade katterna, och åkte sen till kyrkogården.


tre år sedan du försvann från oss.
du lever vidare genom oss och vi glömmer dig aldrig mamma <3


   - har kommit på hur min tatuering ska se ut och vara någonstans. en till minne av mamma och tiden ska snart
     bokas. dom andra motiven får vänta, denna prioriteras.

Kommentarer
Postat av: michaela

beklagar verkligen stumpan :(

Postat av: Anna

tack :(

2008-03-09 @ 17:34:34
URL: http://jooonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback