måndagen den sjuttonde mars

så snöar det igen. vad är det med vädret?! igår var det varmt och soligt. idag snö/regn/hagel och kallt.
blev inge jobb idag, blir i slutet av veckan istället.
åkte till stan med kakan. in till UM och sen gick vi o tjeckade läget lite :) skjutsade henne till jobbet och när jag ensam skulle hem igen kom kaoset!! såg inte ett skit på motorvägen, gick inte att köra över 90.

kvällen har bestått av smörgåstårt-görande :) papi fyller år imorn så blir lite kalas :)
skar mig på tonfiskburken också, smaaart anna..

hammerfall - renegade
snart kommer min baby hit :) längtar längtar längtar!
   - nykär är ju något som man är i början av ett förhållande.
     men jag har en känsla av att jag alltid kommer vara nykär, kär i dig baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback