måndagen den tionde mars

spöregn ute idag igen, så dagen tillbringades i skärholmen. sara shoppade loss :) jag köpte endast ett armband, men ekonomin suger just nu så..

bor ute hos syrran nu, så nu ska jag gå och kolla på film med henne :)

 you&me - perfect <3
     - jag lever i en sagovärld med dig
jag förstår inte hur man kan behandla en annan människa så!!! hur kan man bara ignorera allt man har tillsammans? allt man gjort, allt man sagt, allt man planerat? hur fan är man funtad då?! hur man bara kan sparka på en som redan ligger ner för det är precis det du har gjort!! gång på gång! det du har gjort är fegt och du har behandlat henne som skit! man avslutar en sak innan man påbörjar en ny. men efter det du gjort så förtjänar du henne inte längre..


det är ditt fel att jag aldrig sett henne så förstörd som nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback