onsdagen den nittonde mars

pappa fyllde år igår - congrats :) släkten kom och vi hade trevligt.
"det här är som en fyllefest på finlandsfärjan"
"fast på en vanlig sketen tisdag då alla är nyktra"
inte för att dom va nyktra precis, men ändå ;) haha. själv var jag chaufför.

jobbat idag, var så kul att se alla barnen igen :) gick förbi småbarnsavdelningen för att prata med siss innan jag gick hem. där hade dom party så jag joinade deras dans en stund :) att se små barn skratta gör att man blir så glad själv.

ikväll kommer hjärtat hit :) äntligen!
 you&me
  - jag lever i en sagovärld med dig. en magisk plats för endast dig och mig <3

tittade på så som i himmelen igår:
- tror du på änglar?
- ja, om jag kisar med ögonen ser jag vingarna ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback