onsdagen den tjugosjätte mars

måndagskvällen åkte jag, baby och siss till enekullarna för pulkaåkning. herrejävlar vad det gick!! vi flög upp och ner, hit och dit, fram och tillbaka. mitt knä vred sig så låg som en invalid resten av kvällen.

tisdagen tillbringade jag och baby i skärholmen :) mötte sara och sandra där så vi åt lunch med dom, trevligt :) btw så kom jag hem med ett par söta tygballerinor från dinsko och en lång koftaliknande tröja från gina tricot. 
och anna har lyckats - jag har lyckats stuka lilltån! fick ur mig varenda svordom som går att säga då jag gick in med tårna i soffkanten. fy fan säger jag bara! så man kan säga att hela mitt högerben numera är mongo.

idag åkte vi ett svep till moraberg. käkade donken - mums. åkte senare till skopunkten där jag införskaffade mig två par sneakers och baby ett par skitsnygga dojjor.
snart blire grey's anatomy - nice :)

daniel mitsogiannis - pame
   - den mannen kan sina höftrörelser ;)

jag älskar dig dennis
  - i have signed your name across my heart. now let us find a place where love never dies <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback