onsdagen den tolfte mars

igår morse blev det en powerwalk med stavarna, kände mig riktigt ambitiös :)
på kvällen blev det middag ute hos syrran med hennes vänner linda och christian. var riktigt trevligt :) jag tog mig några drinkar, var riktigt gott :) "haha vilken tuff brud, hon super"

6.30 väckte syrran mig imorse. höll på att döö av trötthet. hem, ringde hjärtat, somnade om och gick sen upp, liite piggare den här gången. 
varit med sara idag, så vi har åkt fram och tillbaka som vanligt. slutade med apoteket iallafall. köpte lite nagelvård till mina naglar.

nu pratar jag med hjärtat, ska snart ner och fixa i rummet lite så man åtminstone kommer in där.
middag med syrran och papi sen - me like :)
efter det är det dags för grey's anatomy - YES!

- anna vad gör du?
- jag sover
- men du sitter ju upp
- nej det gör jag inte
- jaha det var dina ben som var böjda

haha min syrra är skum ;)

tack michaela för hjälpen med bloggen :)

Kommentarer
Postat av: michaela

det va så lite så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback