söndagen den nionde mars

jobbat idag igen. KAOS när jag och sara satte igång att möblera om. trodde aldrig att vi skulle hinna klart, men vi lyckades. snyggt blev det också :) vi är fan bra på det där ;)

ikväll kommer syrran hem från gotland och då flyttar jag ut till henne ett tag, bushen here i come ;)
    - dags för den lilla att vara den starka. älskar dig alltid siss <3


ingen stavgång blev det imorse heller, regnet stod som spön i backen!

nordman - i lågornas sken
      - hon försöker nå sin älskades blick, men ser honom vända och gå. 
       när lågorna stiger så ber hon en bön om att slippa utstå denna mardröm. 
       den hon litade på, han sänkte sin blick och hon såg hur han vände och gick.


helt underbar låt! nordman har hängt med under min uppväxt tack vare syrran, och jag diggar honom lika mycket fortfarande :) hans låtar rullar om och om igen på datan - me like.

måste bara tillägga att jag älskar dig dennis <3 nu och föralltid, vår kärlek är den perfekta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback