söndagen den sextonde mars

skjutsade två fulla brudar, maria och elin, till krogen igår, ååh herregud säger jag bara ;)
kakan kom hit så vi käkade krällor, drack vin och kollade på melodifestivalen. helt klart så vann rätt låt :)
hon har ju gjort det en gång förut, vad hindrar henne från att göra det igen.
fick lite saker från thailand igår också av kakan, tack tack honey :)

varit i stallet med siss idag. gick en powerwalk med stavarna, shit vad jobbigt! träningen går framåt, jag känner mig riktigt duktig faktiskt :)

imorn blire jobb och sen stan med kakan en liten stund
    - var ett tag sen man umgicks med henne så glad att vi tagit upp kontakten igen :)

du och jag, vi träffades en gång i en dröm
du och jag, förstod att vi hör ihop i kärlek så öm
sagan om vår kärlek, har blivit verklig blivit sann

dennis burman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback