torsdagen den sjätte mars

29 februari: kom äntligen till hjärtat igen :) som jag längtat efter honom! fick donken av baby, mums ;)
filmkväll med richard och christine. blev en vääldig flumkväll med mycket skratt och en nästan uppeldad fot, haha. tillägg: det var MIN fot som började brinna, tack baby ;)

1 mars: kalas i granloholm, trevligt. senare på kvällen blev det melodifestivalen. var länge sen jag kollade på det. diggade Perelli och Nordman - dom låtarna ska hem :)

2 mars: bara en slödag. riktigt skönt. det enda vi gjorde var att åka till birsta en sväng.

3 mars: kommer allvarligt inte ihåg vad vi gjorde denna dag...

4 mars: IKEA först och staden sedan med lite shopping med richi och ch. jag införskaffade mig en söt tröja från gina tricot. hittade även ett par jeans där som jag SKA ha en vacker dag, men ekonomin tillät det inte riktigt då, suck. at night blev det pulkaåkning med syskonen burman :) haha evigheter sen jag satt i en pulka! men superkul hade vi allihopa. roligast var madrassåkningen ;) avslutade kvällen på max. dålig vana - ja.

pulkaåkning at night ;)

5 mars: bilåkning hela dagen kändes det som. taxifirman anna liksom, haha. skjutsade burmans hit och dit, så nu är jag expert på ford ;)

idag: storm ute! inte gjort så mycket idag. nu är det "du är vad du äter" som gäller. sen ska jag och baby myyysa sista kvällen jag är här för den här gången. vill inte åka hem imorgon! men jobbet kallar..

anna jonsson ♥ dennis burman
  - det är dom små sakerna som gör vårt förhållande så speciellt :) jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: michaela

du kunde ha sagt att du skulle till granloholm :p jag va ju dääär :D :P haha.

Postat av: Anna

Haha ja hade jag vetat att du va där så hade jag sagt till :p;)

2008-03-07 @ 16:00:38
URL: http://jooonsson.blogg.se
Postat av: Melinda

ååh, pulka som är såå kul :D

2008-03-09 @ 22:07:18
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback