torsdagen den trettonde mars

umgåtts med sara idag, trevligt :)
följde med siss till stallet på eftermiddagen - gick en sväng med stavarna medan hon red, hurtiga syskonen liksom, haha.

suttit och diskuterat en sak med pappa och faster nu på kvällskvisten. åååh vad jag hoppas att det blir så :) blir nog svårt för mig också, men det är ju det jag känner att jag vill. å andra sidan blir det ju inte för en evighet heller, kul att göra lite andra saker. resten finns ju alltid kvar liksom. jag lever ju det livet nu med, det kommer bara bli lite annorlunda om det sker. pappa är den bästa <3 vi får se om några dagar helt enkelt..

privatchaffis åt siss ikväll, hon är på "kalas". får väl se om hon ringer snart och vill hem.

edvin och sara var och kollade på lägenheten idag.
får se om dom byter med maria så hon kan starta om på ny kula :)
     - hon har det så mycket bättre utan dig. hon är stark, den starkaste personen jag vet. 
       jag VET att hon kommer gå som den starka ur det här trasslet som du har skapat!

i can't help myself. i can't stop myself. i am going crazy without you.
i can not turn my back. i've got to face the fact. i don't want to live without you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback