fredagen den sextonde maj

stockholmsbloggen är tillbaka ;)

hemma igen efter en tid hos hjärtat :)
på resan hem idag satt jag och tänkte på vad mycket jag får uppleva tack vare att vi bor en bit ifrån varandra.
 - jag har sett en hel del av sverige som jag antagligen inte hade sett om jag inte rest
 - jag har träffat en underbar familj som behandlar mig som en av dom
 - jag har träffat nytt folk som är helt underbart snälla


träffade sara när jag kom hem. riktigt trevligt :)
imorgon blir det jobb, på söndag också.
är chaufför ikväll så har skjutsat syrran och fia till krogen. sitter nu och väntar på ett telefonsamtal från dom om att dom vill bli hämtade. kommer bli segt imorgon på jobbet :/
image951image952
du är så underbar baby. tack för rosen :) jag älskar dig min prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback