måndagen den nittonde maj

lördag: hämtade syrran på krogen 02:00. hem och sov. gick upp 7:30 och följde med henne till stallet. hon red lektion för mig, kul att hjälpa till :) det fick mig att vilja börja med dressyren igen. fibi kom tillbaka..
efter stallet blev det jobbet, segt men gick bra ändå.
söndag: jobbat idag med. sen blev det hem och sova, var så himla trött!
idag: regnar ute, jag hade tänkt ut och springa men får se om det spricker upp senare. annars blir det städning hela dagen :)

jag kommer jobba heela sommaren:
v.22
- måndag-söndag
v.23 - måndag-fredag
v.24 - LEDIG (baby tar studenten!) men kanske jobbar söndag
v.25 - måndag-fredag
v.26 - måndag-söndag
v.27 - måndag-fredag
v.28 - måndag-söndag
v.29 - måndag-fredag (+lördag&söndag?)
v.30 - måndag-söndag
så långt är mitt schema gjort, kanske till och med ska jobba fler helger och fler veckor.
men det blir ju pengar så :)

KÄRLEK - tjugofemte oktober tvåtusensju. dagen det blev vi. du och jag. jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback