onsdagen den tjugoåttonde maj

jobb som vanligt.

var på sjukhuset en sväng mitt på dagen för att prata om min epilepsi som jag hade när jag var mindre. har det inte längre, tack och looov
på väg upp till sjukan åkte vi förbi en lastbil som hade kört lite för fort i en rondell. ena sidan på släpet hade lossnat och det som han fraktade, tonvis med tomma glasflaskor i backar, hade åkt ut på vägen. snacka om kaos!
på vägen hem bjöd pappa på donken och sen var det bara att åka tillbaka till jobbet igen.

looking in your eyes, I see a paradise
we can build this dream together
standing strong forever
  - jag älskar dig dennis <3

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

Postat av: Anna

hej hej. jo det är bra tack :)
tack detsamma :)

2008-05-28 @ 20:02:05
URL: http://jooonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback