onsdagen den tjugoförsta maj

sen sist då?
haft en till ridlektion för syster min, blir så stolt för hon är så duktig :)
annars har jag tränat, varit ute och gått och shit.
idag blev det stan med sara :) hon införskaffade sig en till tatuering :) och jag brände mina pengar på kläder och skooooor. köpte världens sötaste ljusrosa pumps, blev kär i dom på en gång!

"time waits for no one" - kanske blir en tattoo nånstans någongång i framtiden? who knows. men när ska jag hinna göra allt, jag börjar ju jobba på måndag och jobbar forever känns det som.. kön är ju lång på house of pain också. aja, så småningom :)

nu bakar jag kladdkaka för siss och jag ska ha myys ikväll :) börjar bli trött på att vara så nyttig hela tiden, så idag blir det kladdkaka och cola - yummie!

image954image955
jag har den bästa pojkvännen ever - förstår inte hur man kan älska någon så mycket som jag älskar dig.
kärlek mellan oss föralltid baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback