söndagen den tjugofemte maj

sju månader idag hjärtat <3
   - jag älskar dig min prins. kärlek mellan oss för alltid.

har solat hela helgen då det har varit rena medelhavsvärmen ute :) bränt mig så nu tycker jag synd om mig själv. att jag aldrig lär mig att jag alltid bränner mig! aja, thats life.

var hos farmor och farfar på morsdags-middag nu ikväll, trevligt :) tänkte gå till kyrkogården också, men det blev så sent, så går nog dit imorgon efter jobbet med blommor istället.
yes, imorgon startar det. jobb 9.15-18.15. längtar redan till v.24 då jag får vara ledig. min enda lediga vecka på hela sommaren, huuur ska jag orka...

nu sitter jag och tittar på löshår, ska förlänga håret hade jag tänkt. eller ja, siss får göra det på mig då såklart :) hon funtar också på att fixa så vi kommer bli så fina så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback