torsdagen den tjugoandra maj

hämtade ut mitt armband idag som jag beställde i förrgår, armbandet med texten with you forever.
har hittat tre smycken till som jag ska beställa. bilder på bilddagboken.
men har börjat med detta halsband som jag bara måste ha! ska få det i försenad födelsedagspresent av papi <3


har ändrat mig om tatueringen också... igen! haha ne men vill att det ska stå: "angels guide the way" eller nåt liknande. för då kan den vara till minne av mamma. börjar så och så tänkte jag bygga vidare med en ängel någon annan gång. får se om jag bokar tiden imorgon när jag åker till stan med flodells :)

och jag jobbar inte alls 10-18 som jag trott. jag jobbar fan 9.15-18.15 !! bara för att jag ska få en timmes rast. men jag behöver inte ha en timmes rast! jag äter på 10 min sen är jag klar. så jobbigt är det inte på det jobbet så man behöver en timmes rast. men det ordnar sig nog. annars ska jag ha betalt för nio timmar, inte åtta.

ikväll ska jag se om perelli går vidare.
perelli gick vidare, go sverige. "and the next country is... nananananaaanaaa" haha klockrent när han började nynna på hero :) min favoritlåt "pirates of the sea" med lettland gick också vidare, great! dom ska det röstas på i finalen kan jag lova ;) "we are the hihiho and the hihihey, we are bound to be close to the sea"

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vart beställde du de där fina smyckena ? :)

Postat av: Anna

från www.kyssjohanna.se

2008-06-05 @ 21:35:56
URL: http://jooonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback