torsdagen den tjugonionde maj

jobb, jobb, jobb - som vanligt 9.15-18.15
- haha du är för hääärlig anna
- jag vet. haha. ne men tack.


hängde med maria till stallet after work, gick en promenad medan hon red Queen. såg så mysigt ut, längtar verkligen tillbaka till Blacken / Irish / Fibi - tiden :)

efter stallet träffade jag sara, niiicee :)
"bara för att vi är arbetande kvinnor så betyder det inte att vi ska sluta ses ju"
  - haha helt rätt sara.

nu ska jag kila in i duschen, för att sen sova. imorgon blir det jobb igen.

- every moment spent with you, is a moment I tresure. dennis <3

Kommentarer
Postat av: klara

hoppas du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och kommentera vem bär upp den bäst :D

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan hoppsan!
Hoppas du haft en bra dag idag :)
Kram!

Ps. får du också upp en konstig ruta när du kommenterar? Har lagt in en skärmdump på min blogg på hur den ser ut..

2008-05-29 @ 22:50:49
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback