and here we go again

haha ja vad ska man säga. limpistolen och vaxet till mitt löshår kom idag. great tänkte jag, nu kan jag sätta i det igen. men grejen är bara att sist jag satte i dom så var jag blond. då passade förlängningen med mitt egna hår. men nu är jag ju brunett så det vara bara att åka till konsum och handla hårfärg.
så nu sitter jag med första omgången färg i, så det ska bli ljust. sen åker den andra i och sen får jag hoppas att det liknar hårförlängningen.
jaja onödigt vetande egentligen men ändå.

idag snöade det, mycket! det är så mysigt :)
och förresten; grattis till mig och siss på namnsdagen. det är elisabeth idag :)

Kommentarer
Postat av: Sandrew

grattis! Det visste jag ju, men glömde säga det till dig! Hur går det med hårförlängningen då?

Postat av: anna

hehe tackar :)

jag har inte börjat med dom ännu, håller på att färga håret nu. får se om förlängningarna åker i ikväll eller imorgon :)

2008-11-19 @ 22:20:20
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback