en ängel flög förbi

27 november:
grattis på födelsedagen mamma och fortsätt vila i frid <3

åren rusar iväg och häromveckan hittade jag alla papper från begravningen. där hittade jag boken med annonsen, boken där allas namn stod med, alla som hade köpt blomkransar och skrivit nåt vackert på sidenbanden. där hittade jag alla papper med bidrag till cancerforskningen.

jag saknar mamma något otroligt. det går inte en dag utan att jag tänker på henne. det går inte att beskriva hur det känns att förlora sin mamma innan man ens hunnit blivit vuxen. det ska inte vara så, det är inte rättvist..

baby var så gullig idag när vi var i stan. jag berättade att det var mammas födelsedag, och då gick han raka vägen till blomsteraffären och köpte en ros.
utan honom och alla andra skulle det här inte gå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback