i will always remember

veckan som gått har varit super! haft nåt att göra varje dag.
igår var vi ett helt gäng som käkade middag; jag, dennis, emma, maria, nicke och pappa. det var så trevligt så :) inte ofta vi är så många runt köksbordet, haha. efter det begav vi ungdomar oss upp mot heron city där vi hade reserverat bio, saw5 stod på schemat. den var helt okej, inte den bästa av alla i serien, men helt okej.

nu ikväll har jag och baby skjutsat emma till tåget i stockholm. trisst att hon åkte hem tycker jag, vi har haft kul den här veckan. men hon vet att hon alltid är välkommen hit när hon vill :)

jobbat idag och ska jobba imorgon igen. jag jobbar och jobbar. och får beröm för det också, sånt är kul! på måndag förmiddag ska jag nog åka till södertälje, har nämligen hittat ett par stövlar på stadium som jag ska köpa. jag gav min stilsäkra pappa sista ordet och han tyckte också att jag skulle köpa dom. så nu slår jag nog slag i saken och köper dom, haha.

nej nu ska jag ta min nya hänt bild och bada en stund, behöver koppla av lite känner jag.
c yaa

Kommentarer
Postat av: sara

att gå ut har jag längtat efter så det spikar vi =)

Postat av: anna

ja det låter bra det :)

2008-11-16 @ 21:54:44
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback